قیمت لباسشویی ال جی درب فضایی
نوشته شده توسط : jaheshland

بررسی خاصیت های کلیدی محصول
ماشین لباسشویی 8 کیلویی مدل WJ6140WTP و F4J6TNP8S جزو محصولات نوین همراه با امکانات حرفه‌ای روانه بازار شده الی پاسخ‌گوی نکوداشتن برای نیازهای کاربران باشد. این لباسشویی به انگیزه طراحی شیکی که دارد، با گزینش آن می‌توانید رنگ و لعابی ویژه به فضای طباخ خانه ببخشید. از برجسته‌ترین نقطه قوت‌های لباسشویی J6 ال جی می‌توان به نوع موتور اینورتر آن اشاره کرد که دوام بالای دستگاه در ساحل کیفیت بالای پیشه را با خود به این لباسشویی J6 به همراه آورده است. با حذف تسمه در موتور این لباسشویی با سطح فوق‌العاده پایین

https://jaheshland.ir/blog/%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%81%d8%b6%d8%a7%db%8c%db%8c/

صدا رو به رو خواهید شد و در ساحل آن می‌توانید یک حیات آرام و بی زحمت را تجربه کنید.‌ وانگهی هستی ۶ مرحله‌ی شستشو اعم از ساییدن، پالایه کردن، غلتاندن، پله‌ای، پیچاندن و چرخاندن هر کدام به نوعی نقش یک همیار را بر دوش می‌گیرند.

موتور اینورتور در لباسشویی J6

از لیست ظرفشویی های ما هم دید کنید
تمامی لوازم خانگی فروشگاه بانه ظروف

ماشین لباس‌شویی «ال‌جی» برابر مدل ایرانی گلدیران WM-865 میباشد. درب کبیر دستگاه با قطر 51 سانتی‌متر دسترسی آسان به فضای دیگ را فراهم کرده است. این مدل با بهره‌مندی از کلاس A+++ مصرف انرژی زیاد بهینه‌ای دارد و کارکرد آن اقتصادی است.
سرعت چرخش موتور 1400 دور بر دقیقه می باشد.
ظرفیت اندوختگاه این لباسشویی 8کیلوگرم می باشد.
برنامه ضد آلرژی و منزه کردن ۹۹٫۹ درصد باکتری ها
لباسشویی 8 کیلویی مدل WJ6140WTP و F4J6TNP8S /بی‌شک در بین اعضای خانواده با افراد مسن و وانگهی کودکان که از بیماری‌های آلرژی‌زا مشقت می‌برند‌، رو به رو می‌شویم. در این وسط فراهم کردن بستر پسندیده جهت یک زندگی ایده‌آل و آسان امری کاملاً لازم و بایسته می‌باشد. ماشین‌های لباسشوییJ6 نیز به علت راز و کله زدن با گونه ها لباس‌های مختلف و شستشوی آنها در اثناء گزینش باید توجه ویژه‌ای به آن شود. برنامه ضد آلرژی یکی از آن دسته برنامه‌هایی است که چرخه شستشو را کاملاً لذت بخش می‌کند. ماشین لباسشویی ال جی مدل J6 مجهز به برنامه ریزاندامگان زدایی است که در کنار آن به صورت همیشگی لباس‌هایی کاملاً تمیز و بدون باکتری را در اختیار خواهید داشت. کاربرد از کارایی عالی این برنامه مستلزم آب گرم و گرما پسندیده می‌باشد تا به وسیله آنها کیفیت بالای پیشه را به احسان احساس کنید. به عبارتی هستی حرارت برای ایجاد یک بخار ضد عفونی کننده فوق‌العاده که لباس‌ها را تمیز می‌کند، ضروری می‌باشد. به اتفاق با این برنامه دیگر شاهد هیچ نوع میکروبی نخواهید بود، چرا که لغایت ۹۹٫۹ درصد لباس‌ها را از هستی باکتری و آلرژی‌ها مصون می‌دارد. از همین رو می‌توان هر گونه پارچه‌ای را به دست این لباسشویی سپرد چون در این حالت کسان مبتلا به آلرژی نیز دیگر نگران هستی لکه و میکروب بر روی لباس نخواهند بود.‌ در پایان نیز به قول ال جی که گفته هستی یک محیط سالم و بدون آلرژی را به حیات خود را دهید و کیفیت حیات خود را بالا ببرید، تجربه یک حیات ایده‌آل را به منزل خود را دهید.

شست و شوی گزیده تر با شش حرکت مخصوص لباسشویی های ال جی
از مهمترین و قابل توجه‌ترین بخش‌های ماشین لباسشویی ال جی مدل J6 در عقیده گرفتن ۶ جنبش شستشوی کارآمد و حرفه‌ای می‌باشند، که در کناره همدیگر حکم یک شخص را دارند. به بیان دیگر ۶ نوع حرکت Scrub، Stepping، Tumble، Filtration، Swing و Rolling که از آنها می‌توان به عنوان برنامه‌ای مانند ساز دست یاد کرد هر کدام به نوبه خود با توانایی ساییدن، پالایه کردن، غلتاندن، پله‌ای، پیچاندن و چرخاندن یک چرخه‌ی کاملاً شستشو و کارآمد را همراهی می‌کنند. هر یک از این حالت‌های شستشو بسته به نوع پوشاک و در ضمن الیاف پارچه حرکات مختلفی را بر روی لباس سپریدن می‌دهد. هدف اصلی ال جی از آفریدن؛ نوآفریدن این ۶ مرحله عدم آفت رساندن به لباس‌ها اثناء شستشو بود و با این کار اراده تا هر گونه پوشاک با عملکرد مناسب‌تری باره شستشو پیمان داده شوند و در نهایت بدون هیچ نوع آسیب دیدگی لباس‌هایی کاملاً تمیز و مرتب را در اختیار خواهید داشت.

حرکات شستشوی لباسشویی WJ6140WTP حرکات شستشوی لباسشویی WJ6140WTP
سیستم عیب‌یاب هوشمند لباسشویی ال جی
درست مثل جدیدترین لباسشویی‌های کمپانی ال جی مدل J6 نیز مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند می‌باشد. این سیستم به چهره کاملاً حرفه‌ای و فقط در منزل آغاز به یافتن عیب‌های دستگاه می‌کند. با مجهز شدن گوشی به برنامه‌ی Smart diagnosis می‌توانید مشکلات خود را از راه آن به نمایندگی اعلام کنید و منتظر آمدن تکنسین به منزل باشید. به وسیله قابلیت NFC گوشی با لباسشوییJ6 ارتباط برقرار می‌کند و با این روش دیگر نیازی نیست الی لباسشویی را جهت عیب یابی به بیرون از خانه ببرید چون این برنامه‌ی عیب یاب به صورت خودکار قادر به رفع و حل مشکلات به وجود آمده می‌باشد.





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: