اتاق بیضی کاخ سفید دکوراسیون تازه گرفت
نوشته شده توسط : jaheshland

به گزارش رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در دوران فعالیتش در کاخ سفید پرچم‌های نظامی را در دفتر کارش قرار داده بود اما حالا جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا تنها یک پرچم آمریکا را به همراه نشان ریاست جمهوری به همراه مجموعه‌ای از تصاویر خانوادگی در دفتر کارش قرار داده است.

کاخ سفید

دفتر کاخ سفید محل رسمی کار رئیس جمهوری آمریکاست و همزمان با ورود رئیس جمهوری جدید، بیشتر آنها تزئینات پرده‌ها، مبلمان و فرش های جدید و همچنین آثار هنری از مجموعه کاخ سفید، موزه‌ها و مجموعه داران را انتخاب می‌کنند.

پرتره‌ای از اندرو جکسون، رئیس جمهوری پیشین آمریکا که استایل سیاسی پوپولیستی‌اش را برخی اوقات با ترامپ مقایسه می‌کردند، از دفتر کار بایدن منتقل کرده‌اند.

حالا فضای اتاق شامل مجسمه‌هایی از رهبران آمریکایی است که با چالش‌هایی روبرو بودند و استقامت کردند و شامل آبراهام لینکن، رهبری آمریکا در خلال جنگ داخلی و فرانکلین روزولت، ‌رئیس جمهوری وقت ایالات متحده در رکود بزرگ می‌شود.

کاخ سفید

طراحی مجدد اتاق کار بایدن در کاخ سفید شامل تصاویری از الکساندر همیلتون، وزیر خزانه داری و توماس جفرسون، رئیس جمهوری آمریکاست که به شدت مخالف یکدیگر بودند.

 منبع:

https://www.shahrekhabar.com/news/161147628010173





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: