قیمت یخچال دوقلو آیسان
نوشته شده توسط : jaheshland

مزیت های خرید یخچال آیسان
اگر بخواهیم از مزیت های خرید یخچال فریزر آیسان اسم ببریم اول موضوع به کارگیری ورق آهن در بدنه و اسکلت یخچال است که توسط ستگاه های ویژه شکل دهی و پرس می‌شوند. البته کیفیت بدنه محصولات آیسان به همین جا ختم نمی‌شود و این فرآوری کننده از رنگ پودری و مواد پلیمری ABS برای کیفیت بیشتر استفاده می‌کند.

بدنه داخلی هم با فوم تزریقی پلی یورتان عایق بندی می‌شود که از برونرفت برودت ممانعت می‌کند و باعث کاهش انرژی مصرفی دستگاه می‌شود.

مزیت دیگر محصولات ISUN به کارگیری کمرپسورهای با کیفیت آلمانی دانفوس است.

طراحی بیرونی و درونی یخچال فریزر آیسان
ایسان یخچال فریزرهایش را در دو رنگ سفید و نقره ای قیمت یخچال دوقلو آیسان تولید و روانه بازار می‌کند. این دو رنگ پرفروش ترین و دلخواه ترین رنگ برای انسجام با دیگر اجزای طباخ خانه است و هارمونی خاصی با کل طباخ خانه برپایی می‌کند.

طراحی بیرونی محصولات آیسان به چهره فلت و یکدست بوده و با گوشه‌های تیز بوده که زیبایی خاصی دارد و متفاوت تر از دیگر محصولات موجود در بازار است.

طراحی داخلی یخچال های آیسان امثال سایر برندهای تو بازار است و این جستار طبیعی بوده و چشمداشت اکثریت از یک یخچال فریزر نمی‌توان داشت.

مصرف انرژی iSUN
مصرف انرژی امروزه تبدیل به یک نکته مهم در خرید محصولات برقی شده است و طبیعتا داشتن مصرف انرژی پایین یک مزیت رقابتی و مثبت است.

یخچال فریزرهای کمپانی آیسان حائز گرید انرژی A هستند که با پروا به ظرفیت و ابعاد کالا این موضوع بسیار عالی است.

کمپرسور و موتور
شرکت آیسان برای محصولاتخود از کمپرسور (موتور) آلمانی دانفوس استفاده می‌کند. این موتور قطع یکی از خوشنام ترین و باستانی ترین شرکت های تولیدی کمپرسور یخچال است. در طول سالهای تازه به انگیزه شرایط تحریمی و دشواری ها ارزی و افزایش بها ها، کارخانه تولیدی میل کمتری برای به کارگیری موتورهای اروپایی اثر داده‌اند و ترجیح می‌دهند به انگیزه قیمت کمتر از کمپرسورهای چینی بهره‌گیری کنند.

اما شرکت آیسان برای افزایش کیفیت محصولات خویش و رقابت با دیگر بندها از کمپرسور آلمانی دانفوس استفاده می‌کند.

گارانتی و خدمات بعد از فروش
شرکت ISUN یخچال فریزرهای تولیدی خویش را با 30 ماه گارانتی و خدمات بعد از فروش به دست مصرف کننده می‌رساند.

این مدت از زمان نصب بدست تنماینده کمپانی شروع می‌شود. تقریبا سایر شرکت های فرآوری کننده هم همانند آیسان محصولات خویش را 30 ماه گارانتی می‌کنند.

استفاده از پنل لمسی
یخچال فریزرهای آیسان از مهار پنل الکترونیکی لمسی از نوع LED بهر می‌برند. این مضوع سبب افزایش مدیریت و کنترل تنظیمات بر یخچال می‌شود. همچنین داشتن برد الکترونیکی سبب بروز بودن فرآورده و نما زیبای یخچال فریزر می‌شود

نوفراست و بدون برفک
اکثر یخچال فریزهای تولید ISUN بدون برف بوده و دارای قابلیت نوفراست هستند که صد در صد خیال شما را از برفک زدایی راحت می‌کند.





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: